Uzgadnianie trasy planowanej budowy sieci światłowodowej

Spółka SferaNET S.A. w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób do uzgadniania trasy planowanej budowy sieci światłowodowej.

Zakres obowiązków:
✔ bezpośredni kontakt z właścicielami działek zgodnie z ewidencją;
✔ udzielanie informacji o planowanej inwestycji właścicielom nieruchomości;
✔ praca w terenie w bezpośrednim kontakcie z właścicielami nieruchomości;
✔ obsługa wymaganych dokumentów, takich jak zgody, protokoły;
✔ praca głownie w terenie, praca zdalna bądź w siedzibie firmy w mniejszym zakresie;

Oczekiwania wobec kandydatów:
✔ nie wymagamy doświadczenia w podobnym procesie;
✔ umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
✔ otwartość na wyzwania, komunikatywność;
✔ motywację do pracy i zaangażowanie w realizację postawionych celów;
✔ prawo jazdy oraz auto;

Oferujemy:
✔ elastyczny grafik;
✔ wysokie prowizje zgodnie z jasnym systemem wynagrodzenia;
✔ umowę cywilnoprawną lub B2B;
✔ szkolenie i rozwój zawodowy u lokalnego lidera w technologii światłowodowej;


Do zgłoszeń proszę dołączyć zgodę na przetwarzanie danych:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Informacje o przetwarzaniu danych przez SferaNET S.A. sferanet.pl/rodo

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Swoje aplikację proszę wysyłać na adres praca@sferanet.pl